Langa en pose!

halluu alla sötnosar :) , har precis varit ute & fottat lite :) ska snart se på bilderna & om det blir någon som ser någorlunda normmal ut - så lägger jag kanske ut den lite senare ! :)

idag på SO lektionen blev det alldeles för tråkigt. så jag började skriva på ett papper som jag sedan höll upp & huangen läste. första gången skrav jag " langa en pose " & det gjorde han, då fortsatte jag & skrev massa djur & personer i klassen & så, tex en Stureplanare . så började han snacka sådär roligt & så , sen så fick han härma några som tex jonte & alex. lektionen blev snabbt roligare :) ,

efter skolan så gick jag & jossi hem & tränade på dansen ! :) ( hon ska byta till den gruppen jag går i & då behöver hon ju kunna våran dans :) 

hon gick hem för nån timma sen typ & nu ska jag kolla på bilderna & kanske ta lite te eller nått :)

hare bra ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0