Lilla Denise..

jag laddade upp lite bilder på mig som liten liten dezzi. och jag blir nästan bara ledsen när jag ser mig själv. ser så glad och liten ut. så jäkla sorgligt att man inte minns nått sen den perioden. jag bara har fottona, men var förliten för att minnas dem... :/
jag skulle vilja vara sådär liten igen. man ser så .. jag vet inte . bättre ut ? .. hah nej men vad skönt att slippa allt skit och bara få vara sådär... tyvärr är min skanner väldigt liten så vissa bilder blir konstiga.. menmen
+att man nu får se att det faktiskt är sant ! jag har alltid haft så det ser ut som jag har utväxt !
asså det ser alltid utmörkt ut typ 2 cm sen blir det ljusare, ddet ser man på bilden när jag är 2 & 3.år.


riktigt tjock & har dubbel haka... inte så fint kanske, men palla klaga på småbarn ? .. :)
" p.s lägg märke till att jag har hål i öronen redan då ! där fick ni. ni som inte trodde på mig " ..

lite halft av huggen... huh... ere bara jag som tycker att mina ögon ser kinesiska ut... hha

här är jag då äldst av de tre bilderna ... haha

såå... glad ? .. haha.. ända gångerna jag haft öppen mun på " skol / dagis " fotton.

åå urk, jag blir värkligen depp av att se sånt här.. va ere för fel på mig :/ <3


Kommentarer
Postat av: josefine

gud så söta bilder :) även fast jag har sett dom ett antal gånger (A) <3

2008-09-28 @ 12:19:25
URL: http://jossiws.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad fin du va redan då <3

2008-09-28 @ 19:19:11
URL: http://rebeccamagnusson.blogg.se/
Postat av: sofiess

ååh söötnos . <3 sötaste bilderna ! du har alltid varit söt ser jah :)

det är inget fel på dig?

du är perfekt , puss

2008-10-03 @ 20:01:48
URL: http://ssunset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0