old pics !

halluu :) la precis upp massa bilder från mobilen på datan  ( behövde rensa den var full !  ) så jag lägger upp lite bilder som jag inte visat förut :) hihi'


idag på dansen. vi ser lite roliga ut men alla var inte medvetna om att kortet togs!

sanna här men här gör alla någon konstig pose.. haha (A)

första skoldagen, sanna jag & frida. som vanligt fick jag till en grymt ful & sur min så den fick inte synas :P

min kära vän sanna som gör något i sin säng ? ... jag har riktigt konstiga kompisar haha :)

hhihi jag tycker den här bildn är jätte rolig (A) jag vet värkligen inte varför :P men den är lite kul :) haha
frida :)



har massor mer av bilder ! men jag har inte tid för jag har dans om en timma & jag måste fixa mig till den & sen såklart åka dit ! men vi hörs senare tror jag:)

puss <33!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0