Skit sur ?

jaa, inte fan vet jag va orsaken är. men jag är förbannad helt enkelt.
bara sådär .. ? jag va sur på dansen idag . det var okej efter skolan . men nu e jag lack igen.
i morgon äre SO prov - helt onödigt & jag bryr mig inte ett skit. jag har redan Godkänt på so:n och det här är bara till för om man vill ha vg eller så . men nej.. 8ans betyg har inget att göra med resten. och det handlar om politik ? neeej det låter jag alla mina nörd kompisar sköta. jag och några till som lilla lollo låter det vara & skriver det vi kan och det vi lärt oss. orkar inte slösa bort massa jävla tid på nått som våran lite " sajkade " lärare försökt trycka in i våra huvuden.. hon säger olika frågor, olikasvar . helatiden ? inte konstigt att man aldrig får bra. hon lottar typ ut vem som ska har bra & dåligt. hon har sina favoriter. på lektioner är hon väldigt snäll mot mig faktiskt. och jäkligt orättvis mot jossi tex. men på prov så ger hon rätt och fel på samma saker till vissa. hon lixom bara väljer.. hm... DEN är fel .. & ... hm.. Den. neej jag kan so men POLITIK ? i dont ceeeaaar.

över till något mer intressant... hm...
nej det fanns nog inget intressant. bara massa klagomål från min lilla mun....


skriver om jag har något trevligt att säga. annars. godnatt gott folk !

Bild : old one, nej men typ våras ?

Kommentarer
Postat av: Cassie

Haha, inte för att låta som värsta duktiga tjejen men åttans betyg e typ viktiga men jag fattade inte heller so provet... Jag hatar lena;)<33

2008-09-26 @ 11:56:51
Postat av: dezzis

cassie :P dom är inte alls viktiga:P våra lärare har typ tjatat som fan att 8ans betyg bara är för att "vänja " oss, för 8ans betyg är inte inräknat alls i våra betyg i 9an eller slut poängen som vi får när vi ska söka gymnasium. konstigt nog. men det är bättre att få typ g & vg i 8an för det är så svårt sen i 9an säger dom :S sjukt men det va något sånt :P haha iaf så säger dom till våranklass:P att vi typ ska lära känna betygen och blabla :P <33

2008-09-26 @ 14:24:27
URL: http://dezzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0