Skola på en lördag!

ja först måste jag bara säga att tjejkvällen igår var väldigt lyckad! vi hade kul och skrattade och pratade om massa privata saker som var bra att veta. vi diskuterade det mesta & vi åt pizza. vi gick till stuvsta ett tag & blev skit rädda när det lät i buskarna haha men det var typ Ippa ( beccas syster ) som drev med oss.. lite pinsamt menmen. vi kollade på film på kvällen. vi skulle se skräck men vi kunde inte bestämma oss för vilken vi skulle se. och alla ville inte se skräck så vi såg sandor / ida ( eftersom vi precis läst den ) & jiddra inte med Zoan eller va den heter. alla typ små sov under zoan, så vi gick ut och sen till gäst stugan . som föresten är hur fin som helst. becca bor i ett slott !
vi pratade och pratade. & alla låg där nere & jag på loftet. ett tag somnade jag säkert för jag orkade inte gå ner till dom eller hänga över kanten på loft sängen. så jag typ små sov. efter ett tag märkte vi att klockan var halv 5 och då antog vi att det var smartast att sova- vi skulle lixom till skolan på lördagen & " fira " 50 års jubileumet. så vi försökte sova med dom flesta sov nog vid 6 ? . vi gick upp halv 9 och bussen gick halv 10 så vi fick stressa, hursomhelst filmade jag när vi åt. vi satt ju där uppe säkert 2 timmar eller något & bara pratade och skrattade, haha :)


Hursomhelst.
idag dansade vi i skolan och det gick sådär. alla rörelser va rätt förutom en liten tabbe som hände. orkar inte förklara för ingen fattar säkert.
videon på dansen finns på Youtube. men jag vet inte om jag vågar lägga ut den här ? ... :$
haha aja vi får se om jag gör det. jag ska lägga in lite bilder nu. !



olivia sötnos ! :)

Pb ser något besvärad ut ?  :) hah

haha sötnooosen linnea posar  för fullt ! :)

Jossi line & liia ! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

nej men ojjjjj så söt man kan vara :O

ta bort

2008-09-20 @ 15:33:30
URL: http://linez.blogg.se/
Postat av: josefine

Haha jag och min kudde :) <3

2008-09-20 @ 16:06:00
URL: http://jossiws.blogg.se/
Postat av: Liia

Haha, usch va fin :O <33

2008-09-20 @ 17:57:16
URL: http://finaliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0