The Notebook

Idag va vi kvar i skolan & tränade på våran dans till klockan halv 5 ungefär.
efter det gick jag sanna jossi liia lollo & line hem till linnea & kollade på film.
Vi drack te & åt mackor oxå.
filmen vi såg var den underbara "The notebook"
den är så fin, och nästan alla grät.. dock inte jag. konstigt nog!
Jag älskar Henne för hennes utseende och alla filmer hon varit med i. (Rachel McAdams )
och han har ju faktiskt väldigt snygg kropp (A) hahah . nej men den är värkligen se värd & jag tror de flesta har sätt den !

:P

I morgon ska vi nog oxå se filmer ? får se vad becca har för filmer :)
tjej kväll alltså! hos Becca, vi kommer nog ha skit mysigt :) ska försöka ta massa bilder då !:)

till den som ville att jag skulle fotta mera - jag ska när jag kommit på något roligt att fotta ! :)

Kommentarer
Postat av: Erká

den där såg jag förut :)

2008-10-12 @ 18:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0