Tjejkväll hos Lollo !

vi hade det väldigt kul :) förutom att jag mådde skiiit som fan i slutet. fick feber, frös som fan , ont i halsen som bara den m.m .. -.- men dom andra mådde väl rätt bra ? :P jaja, vi badade och gick ut med hennes hund på kvällen oxå för att vi behövde det... lite små läskigt där vid utsälje tycker jag (A) lollo hade ju tydligen blivit jagad där förut. och jag är så jävla lättskrämd så jag ville bara hem helatiden ! haha :)
hursomhelst mådde jag ju inte så bra. så jag bara låg där och kände mig förlamad .. haha jag & olivia försökte väl sova rätt tidigt men dom andra snackade rätt länge & vi blev förbannade som fan .. -.- hahah

tog inte så många bilder. men det lilla jag tog lägger jag ut.

vi ser lite feta ut på vissa bilder, men de e för jag har försökt sudda ut dom så man inte ser så mycket av vår hud.. då blir allt så mycket större . så .. men aja ! :)


hah såhär mysigt klädd var jag (A)
gråtröja ... från hm tror jag ? förra året
sannas sjal eller vare e (A) ..
mina tights/jeans - bikboook
sannas benvärmare & min gammla mössa


frida jag& jossi. haha fan va fet man blir med den dära saken (A)

line sanna frida & olivia badar ! :) hihi försökte sudda ut på sanna & oliva men det ser lite konstigt ut (A)
sen efter de glömde jag ta kort , var för upptagen med mina vänner :) ..
men på morgonen tog jag lite onödiga bilder !

min frukost som inte var den nyttigaste .

jossi & lollo . ( nöjd jjossi ? :P hahaha )

där vi sooov . jag sov längst in mot väggen

lollos bubbelbadkar :)

speglar (A) .. hade bara lust.

hah nååågot stökigt. men alla stolar ska vara där vi sov. skulle tagit kort när det va städat för det är såå fiint !

påväg hem från lollo, hööösten

allt jaghade. får väl sno lite bilder från chixen sen ! tjooho <3

Kommentarer
Postat av: josefine

DEZZI !! Ta bort den där bilden :P annars lägger jag ut när du sover (A) mohahahah

<33

2008-09-27 @ 16:27:00
URL: http://jossiws.blogg.se/
Postat av: Frida

yo tjockis

2008-09-28 @ 20:01:55
URL: http://ffripps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0