My blog

Hej älsklings bloggen ! Det var ett jäkla bra tag sen asså !

Just nu sitter jag hemma, skulle egentligen till skolan idag. Men dum som jag är valde jag att stanna hemma och plugga istället. låter kanske inte sååå dumt ? eller hur ? . jag har massa jag måste göra och istället för att gå en dag med massa onödiga lektioner tyckte jag att det var bättre att sitta hemma och göra klart det jag måste ?!


Iallfall,
jag har funderat fram och tillbaka på att börja blogga på denna blogg igen. and - why not ?
Jag ska skaffa en blogg till stiffler sen ( min hund ) asså.. inte att han ska blogga om sitt liv eller så.. men jag tänkte mer som en foto blogg så jag och andra kan följa honom från nyfödd till gammal ? .
Stiffler ska födas i Augusti
och jag får hem honom i Oktober ungefär, men jag kommer träffa honom helatiden iallfall !


Nu måste jag fixa lite saker, sen blir det nog tjockis dessie framför datorn !
( alla börjar skriva dessie till mig så nu har jag oxå börjat med det ! )
. den första som stavade så till mig var i övrigheten var min fotbollstränare i 5an... hm.. något jag kan tänka på . hejdå !


lite små konstig bild på mig. men men :)

juste ! designen ! den e bara tillfällig. ska ta nya bilder, dom där är ifrån 7an så jag var lite minre då .. hehe!
Stör mig lite på att benen blev smalare på bilden :S... hm... får fixa det sen ! ... aja ! pussi

ps- det blåa sträcket ska bli svart när  jag orkar.. ha-ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0