Mina " foto " bilder från tidigare år..

jag har ju alltid gillat det här med foto, lite model grejs. men det är ju jäkligt svårt när man inte hade någon bra kamera.
ska nu visa några bilder som jag alltid tyckt e rätt fula. men eftersom de är flera år gamla så . wtf.

en väldigt gammal. tror detta var i 5an. Sandra står egentligen bredvid mig. men jag har bara kvar den urklipta.
bilden har konstigt nog blivit väldigt försemrad. den är nog oxå tagen med en webb... haha


tagen ungefär samtidigt.. haha , lite underifrån ..

HAHA ... yeeaa im bad. ( finns en likadan på hanna norén någon stans..)

HAHAH.. så jävla ful. men lite kul att se efteråt. mammas favorit bild. men nu har jag gjort den ljusare så den e inte lika skarp... haha sommarlov ( ps, jag hade inte glasögon på riktigt.. bara lite foto rekvesita )

uuupps, haha tagen samtidigt som flugsmällan/glasögonen

telefon och smink, ..yiiiipppi..

den här är så pinsamt ful .. haha men wtf jag bjuder. palla vara tråkig liksom

lolippoooppp..

uuuuuh.. coold

ööhm. i början av 7an .. HAHA

en ny lite fucked up bild på mig.. haha, vet fan inte vad som kom ivägen för ögat.

men det jag vill säga är. biiiig change ! haha

hejdå <3


Kommentarer
Postat av: cassie

haha va gullig du är (A)

din blogg är också välkomnande =)

puss söt <3

2009-02-05 @ 11:36:34
URL: http://casshi.blogg.se/
Postat av: Jenny

asså söta du! du blir så vacker på alla bilder! "hej jag e avis.." love<3

2009-02-05 @ 19:22:17
URL: http://jjennh.blogg.se/
Postat av: Anonym

din nya design ee fääätt fin;)<3<3<3<3<3

2009-02-07 @ 13:15:37
Postat av: hannah

haha, nej men jag tycker att de inte har blivit sån skilnad :o du ser lika dan ut från första Till sista bilden x)

hahaha :) saknar dej dezzi bebis :) <33

2009-02-17 @ 08:05:19
URL: http://hannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0