polis ? whuuuut

är sjukt trött nu. börjar väl bli sjuk igen antarjag. brukar inte alls bli trött såhär tidigt annars.

har fått frågor angående någon polisanmälan ? och nej jag har inge polisanmält något ? verkar ju helt onödigt.
Men som jag har fått veta så hade Tomtbergaskolan ringt polisen när det var folk på deras skolgård. Det är det ända jag vet...så nu behöver inte alla fråga mig, jag har alltså INTE polisanmält eller tillkallat någon vuxen. de vuxna som har blivit " inblandade " kom fram till mig, jag har aldrig bätt någon om hjälp. thats it .

ha en bra kväll people

Kommentarer
Postat av: Jenny

vem fan tror att du ringt snuten? :o det var juh förfan någonn i tomtberga! xD jaja..

hoppas det e bättre nu!<33

2009-02-03 @ 21:52:13
URL: http://jjennh.blogg.se/
Postat av: gunnel

vad är det som hänt??? blir klart orolig och vilka är de vuvna du pratar

om? ring mig och berätta.

kram gunnel

2009-02-04 @ 06:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0