tv,tv,tv

Hejhej, sitter och zappar mellan alla tråååkiga tv pogram. jäklar va tråkiga saker som visas just nu. roligast hitils var " våra värsta år " .höhö, hanna noren var här nyss, hon hade en lång lunch så hon höll mig sällskap ett tag. antagligen kommer hon tillbaka efterskolan.
Lena ringde och pratade med mig om att jag "kunde" komma i morgon, haha så söt :) tror jag gör det oxå. stannade mest hemma idag för att varva ner och för att allt skulle få svalna lite för alla. plus då att de sa igår att jag borde de.
fick sova till typ 10 halv 11 idag, skönt.
Igår fick jag myycket sms från gamla vänner och massa skrev på msn eftersom jag var på tv.. " USH" säger jag bara .. haha fan va hemskt det var, jag skrattade ihjäl mig varje gång jag syntes..aja nu äre över iaf.

nu ska jag titta vidare på tv och kanske logga in på msn. men vem kan tänkas vara inne nu ? ..hm.. aja får se . puss

tack till alla sötnosar som bryr sig så mycket. vad glad jag blir <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0