Bowiling och bjööööörn !

ja igår var det bara att ta bussen till heron vid halv 6 och sedan var det bowling ! såklart skulle killen i kassan typ flörta med oss och han sa om samma person fick 2 strik-ar i rad ( hur fan stavas det ? .. ) så skulle vi iallfall få en kvart gratis, sen kollade han på oss helatiden när vi spelade och skulle le sådär.. läskigt. haha :) men han va ju lite söt så :)... haha
iallafall så körde vi men line frida och sanna är ju lite tråkiga så dom spelade inte " CP!! BOWLING ÄR GRYYMT KUL!
iallafall , efter gick vi till mat ställena och alla köpte mat på olika ställen, men jag tog en paj , en dricka och en glass. lite tjockis sådär.
Sen tog vi bussen till stuvsta och köpte godis, sen gick vi till becca, tittade på björngustafssons dvdn , den tog slut vid typ 1 ,och då gick vi ut till deras extra hus, och där spelade vi typ " upptill bevis " .. haha vi hade inte så mycket att göra, men det var kul när man skulle köra kroppmot kropp (A)..vi var ju rätt oseriösa så då blir det kul. Vi var klara med spelet vid 3, och då typ struttade vi runt i "huset " vissa gick ut och skulle äta snö(?), hahah och så la sig becca under sängen och skulle skrämma alla .. haha ( asså hon typ trycke under madrassen så det kändes ...det var kul då iallfall haha .. sen typ snackade vi om massa saker, så typ vid 5 somnade frida och line för dom låg på loftet, och sen somnade jag becca jossi och liia vid 6 och sanna och lollo som låg på golvet vid typ 7. sen så vaknade vi typ vid 8 för line bah : ÅÅH KLOCKAN E TYP 1 JAG MÅSTE HEM ! fast sen somnade vi om och vaknade vid 10.20 . då åt vi frukost., fixade oss och åkte hem... haha thats it :) så nu hoppas jag att jag blir trött tidigt så jag kan somna fort så jag inte e för trött tomorrow ! <3

¨
jätte gammal bild på alla utom frida :/ .. typ 7 an någon gång haha !

Kommentarer
Postat av: Liia

Hahahah, usch vad gör jag? (A)<3

2009-01-07 @ 14:31:11
URL: http://finaliia.blogg.se/
Postat av: Linnea

OMG,

2009-01-07 @ 14:32:50
Postat av: josefine

Haha gud vad små vi ser ut ? Jag ser ut som en liten trea :) hihi, <3

2009-01-07 @ 16:47:08
URL: http://jossiws.blogg.se/
Postat av: sofiess

omg vad alla har förändrats! fast söta då - söta nu . :) <3

2009-01-07 @ 21:44:57
URL: http://ssunset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0