en liten video om allt

jag vet jag vet ! ljudet är förfärligt ! men jag klippte ihop den på mobilen och då kom det nån konstig låt som börjar om och om igen .. haha
och jag ska lägga in bilder sen, i julklapp fick jag ett armband med en " diamant " ja eller det ska se ut som det, det är ett sånt där armband man kan köpa massa smycken till och sätta på :) och så fick jag den nya paris hilton parfymen :) thaaaanks ! <3

måste oxå tillägga hur sjukt svårt det var att åka grillor på snöö ! . vi åkte på en sjö och hela isen var typ bucklig. och det hjälpte inte att jag hade skridskor som var i storlek 39 när jag själv har storlek 37 ! .. så det var svårt att ha kvar dem på fötterna Hahaha ! , + att dem var så gammla och hårda .. så snörerna var sten hårda ! hahah :) men iallfall snön var jobbigast när man inte hittade pucken :) hihi men jag vann iallfall med typ 13/4 så :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte fatt va taskig men gör en ny design man ser inte vart man trycker!

2009-01-05 @ 18:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0