fjortis tiden i bilder


hahah jag kollade igenom lite gammla bilder.. så råkade dessa komma upp.... vadå överdrivet.. haha ett år gammla bilder typ .. läskigt hur man såg ut .

F J O R T I S   L Ä P P A R ! .... haha




HAHAHA ...




( HAHA asså det var en peruk .. och vi drev med någon.. men liksom... nice lips .. ! haha )


jaja .. det var typ alla jag hittade, lägger till fler om det kommer upp mera.. men jaaaa det var rätt kul att se sig själv efter ett år.... skrattretande va ful man kan vara.... hihih, nu ska jag fixa mat till Totte i think ! .. bye


komentera gärna.. hahahaha !


Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

Tack snälla du, din blogg var inte helt fel den iheller ?=O)

2009-01-11 @ 22:55:29
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan!

jag undra hur du kan få din blogg att se ut så här kan du hjälpa mig. Det var frida hyensjö som sa att jag skulle fråga dig så nu gör jag det!

snälla hjälp!

2009-01-12 @ 19:57:12
Postat av: Anonym

sorry, jag som komenterade alldeles nyss skrev aldrig hur du ska svara det kan du göra på glamours.blogg.se eller playahead prettty

tack på förhand

2009-01-12 @ 20:00:21
Postat av: jonte tärnan

FAN VA BILDERNA FRÅN IGÅR ELLER :O FJORTIS FOREVER ÄLSK :D

2009-01-12 @ 21:24:39
Postat av: josefine

haha denise lilla fjortis ;) <3

2009-01-15 @ 18:12:49
URL: http://jossiws.blogg.se/
Postat av: josefine

haha denise lilla fjortis ;) <3

2009-01-15 @ 18:12:50
URL: http://jossiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0