Skridskor

uuh, igår kväll sov jag hos mimmi, vi hade det väl mysigt och svull .. haha :)
Skridskor idag, var faksitkt sjukt kul efter ett tag och vi stannade typ längst av alla. Jag lollo jossi gurra molle Mimmi och macke stannade för att köra lite extra.. hah :) skit funny, sen blev det svull på donken - iallfall för mackes del .. höhö själv tog jag en paj.. ( fast den äckliga ) och typ pommes med sprite ;) haha . nu fryser mina fingrar till is snart och jag ska ta en varm dusch ! bye <3

Juste, mamma har beställt Breaking dawn på svenska oxå :) så jag har båda. Tack mamma :) plus filmen :) så jag får den när den kommer ut :) hihi <3 tack igen !
 
Jag och louise idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0