tjaaaa jag ska byta blogg adress people!

hejsan ! fick lite tid a låna annies dator iallfall! påväg hit pratade jag och mamma om bloggen och så , och hon sa att hon ska fixa så jag får en egen " . se " så just nu e det svårt att välja vad jag ska heta och så !!
så bloggen blir helt ny, så denna slutar jag skriva på . men ska spara den iallfall för alltid kul att kolla till ! ..
så tyvärr är ju redan " Denise.se " upptaget , samma med " denises.se"  först tänkte jag ju på DeniseHolms, men det värkar jobbigt, sen finns ju " DNS.SE " eftersom det är mina 3 namn ( denise Nicole Sofi ) , but i dont know, vad ska jag välja ? ... förslag vill jag gärna ha , hihi ... iallafall om allt blir som det ska vara så kommer det då bli lite annorlunda, mer som en hemsida med blogg i , så det finns typ " knappar " så man kan kolla på bilder, videos och sånt.. ja ni förstår sen ! .. riktigt kul iallfall :) hihi

+ att jag måste tilläga att jag haft jätte kul ! och berättar allt när jag är hemma imorgon ( ca 4-5 tiden i guess )
påvägen hit så hittade jag " Breaking Dawn " , den fjärde boken i älsklings serien, så jag är lite glad. men jag har försökt låta bli att läsa den fast det är frestande, boken är ju på engelska och typ 754 sidor lång..om jag minns rätt.. Haha ser ut som en jäkla bibel ! .. aja måste gå nu ! vi ses ! pussar

Kommentarer
Postat av: Linnea

DNS är fint :) <333

2009-01-04 @ 21:39:51
URL: http://linez.blogg.se/
Postat av: inte isak

isakagerdezzi.blogg.se

2009-01-14 @ 19:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0