Tjejkvällen

Ja igår så vare ju tjejkväll här, åt tacos för omväxlingens skull. gick ut en stund. Sedan var det filmdax. hann se två filmer. En haj film och en mer tjejig film. :) jossis och mina bakelser vi gjorde var ju grymmmmma ! haha , recept på dem kommer nog någon gång framöver.
Idag var första gången på dansen, gick otroligt snabbt . och jag och jossi gick både dit och hem. eller rättare sagt. vi sprang i typ sommar skor. Slask, is, snö och vattenpölar.. uuh sjukt kallt och vi kommer nog bli mer sjuka båda två.

Nu har jag precis städat, duschat och smört in mig.. hah så nu ska jag nog äta något och försöka klippa ihop min och jossis banan film ... hihi :) plus bilder ska läggas in på fejjan och här :)  tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

det va inge taskigt jag vet ba att du kan göra så pass mke bättre;)<3

2009-01-24 @ 22:18:57
Postat av: Anonym

vägra forsätta på din andra kommentar på samma sida ? haha tror inte så många förstår annars -.-

2009-01-24 @ 22:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0