twilight filmen är längre !

Jag är sååå trött ! , omg haha . jag ska nog bara slappa heladagen, känner att jag behöver det, sitter och läser just nu och ska nog fixa lite mat.
Har oxå hört att Twilight filmen är längre på DVD, man får tydligen inte alltid ha så långa filmer på bio,( den var 2 timmar och 1 minut..finns typ nån gräns på 2 timmar )  så dom klippte bort lite saker... ååh va bra säger jag bara ! ännu mer twilight blire ju då ! :)
Nu måste jag dra ! hare bra!


jag och louise på dansen för ganska länge sen <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha lilla twilight galning ;) Jo den verkar bra, men haha jag måste fan se ettan snart ! :O <3

2009-01-11 @ 22:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0